Nabízené lekce jógy

Jóga pro ZAČÁTEČNÍKY

Jóga pro pevné tělo

Lekce při které se zaměřujeme na protažení a posílení těla za pomoci dechu a nenáročných asan.

Scénický tanec

Fly jóga

Pondělí - LEKCE POUZE PRO POKROČILÉ = ABSOLVOVÁNÍ MIN. 5 LEKCÍ AERO (FLY) JÓGY PRO ZAČÁTEČNÍKY. REZERVACE JE NUTNÁ!

Čchi-Kung

Jóga - pilátes

Tvořivá jóga - děti

Čakra jóga

Čakra jóga je lekcí, která míří k sebezkoumání, sebezkušenosti, která vede k lepšímu pochopení vztahu mezi různými úrovněmi svého já ( fyzická, psychická, spirituální ). Metodicky pracuje s technikami hatha jógy, vitální jógy, jógové terapie a psychoterapie zaměřené na tělo. Dále se opírá o základní koncepty tantricko - jógové energetiky a buddhistické psychologie. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé.

Aero (fly) jóga

Lekce Aero (fly) jógy POUZE PRO POKROČILÉ. REZERVACE JE NUTNÁ!

Aero (flying) jóga

UZAVŘENÝ KURZ **Aero (flying) jóga pro začátečníky je vedena v klidném tempu. Cvičí se nenáročné cviky s kratší výdrží. Každý cvičí s ohledem ke svým potřebám a schopnostem. Cvičení začíná na zavěšené síti těsně nad podložkou. V průběhu lekce se sítě vytahují víš. Lekce je zakončena uvolňující relaxací. Cvičení v sítích je vhodné pro lidi, kteří s aero jógou začínají. Je šetrné k vašim kloubům a skvělým prostředkem na uvolnění zad, protažení a posílení celého těla. Např. pozice vzhůru nohama působí jemným přirozeným tahem na páteř, protahuje obratle, zmírňuje tlak na ploténky a pomáhá zlepšit rovné držení těla. Dalším pozitivním účinkem může být stimulace krevního oběhu, a zlepšení duševní vitality. ●●●KURZ NENÍ VHODNÝ PRO DĚTI DO 17 LET●●●

Fyzio-jóga

Uzavřená skupina

Power jóga pro ZAČÁTEČNÍKY

Lekce je vhodná pro všechny, kteří se chtějí naučit základům power jógy. Základním principem cvičení je Pozdrav slunci a poznávání jednotlivých pozic (ásán ) v rytmu dechu. Lekce je přizpůsobená klidným tempem, jednoduchými pozicemi s podrobnějším vysvětlováním, které učí správnému a zdravému držení těla. Dále zde dochází k poznávání a práci s dechem, koncentraci a uvolnění.

Power jóga pro POKROČILÉ

Lekce je vhodná pro všechny, kteří již pravidelně cvičí. Jedná se o formu cvičení, po které se budete cítit skvěle. Pomáhá s hubnutím, zlepšuje fyzickou kondici a odtraňuje problémy se zády. Odbourává stres, zklidňuje nervovou soustavu, rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů. Zaměřuje se na hluboko uložené stabilizační svaly, které pomáhají udržovat rovnováhu, zachovávají správné držení těla, napomáhají udržovat zdravé klouby a páteř. Dále vyrovnává svalové disbalance a posiluje Core – centrum těla. Narozdíl od tradiční jógy, kde se v pozicích zůstává dlouho, se v Power józe pozice dynamicky střídají. Power jóga je tedy fyzicky náročnější, než tradiční jóga a může tedy pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy. Součástí lekce jsou pozice ve stoji i na zemi. Pozice ve stoji vedou ke zlepšení krevního oběhu, dýchání, stability, rovnováhy a tím k aktivaci hlubokého stabilizačního systému páteře, bříška a pánevního dna. Posilují se při nich svaly na nohou, uvolňuje se pánev a spodní část zad. Pozice na zemi se zaměřují na sílu horní části trupu, budují sílu Coru, protahují a uvolňují celou páteř.

Jóga s M(m)írou

Lekce jsou vedené Hatha jogovými ásanami, vhodné pro začátečníky i pokročilé.  Naši kondici vylepší také sestava Pozdrav slunci a Kathu pranám.

Vitální jóga

Lekce je zaměřená na práci s vnitřní energií. Je účinná pro ozdravení a oživení organismu. Klidné a pomalé provádění pozic s plynulým doprovodem dechu, tvoří sestavy, které povzbuzují metabolismus, látkovou výměnu, proudění lymfy. Dále pozitivně ovlivňují oběhový, trávicí, imunitní a hormonální systém. Díky řízenému dechu povzbuzujeme vnitřní prostředí k jeho rovnováze. V.j. může být zdravou průvodkyní ovlivňující kvalitu života, a to nejen pro ženy. Pro ozdravující účinek pracujeme s technikami dechu jako jsou např. Kaphalabhátí nebo Bhastrika. Tím stimulujeme organismus, hormonální činnost a proudění energie. Principem cvičení je založený také na tlakových změnách organismu. Každá ásana ovlivňuje endokrinní žlázy pomocí tlaku a vhodného dechu. Asany uvolňují a prokrvují oblast celé pánve. Oživují práci pánevního dna. Pravidelným cvičením se hladiny hormonů postupně začnou vyrovnávat. Stimulujeme hypothalamus, hypofýzu, štítnou žlázu, nadledvinky a slinivku. V neposlední řadě je V.j. vhodná ženám v období Menopauzy-přechodu. V tomto období ovlivňuje klimakterické příznaky ( pocení, nespavost, deprese a pod. ) Může snížit výskyt osteoporózy.

Hatha flow jóga

Staletími prověřený systém práce s tělem, dechem a myslí. Pravidelným cvičením se stává fyzické tělo harmonizované, silnější, odolnější a pružnější. To vše se následně projeví i v pozitivním přístupu života. Klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Sanskrtské slovo ,,Hatha,, je složeno ze slovních kořenů ,,Ha,, a ,,Tha,,. Část ,,Ha,, prezentuje mužský element, energie slunce. Část ,,Tha,, je ženský element, lunární – měsíční energie. A cílem Hatha jógy je sladit tyto dva principy. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou tedy vhodné jak pro začátečníky tak pro pokročilé.

Jin jóga

Od běžných lekcí se liší svým klidem a respektem k potřebám vlastního těla. Zaměřuje se na protažení hluboko uloženýcch struktur, jako jsou pojivové tkáně, klouby, ale také meridiány ( energetické dráhy v lidském těle, jimiž proudí životní energie – Prána ). Zde je hlavní rozlišnost od běžných Jangových lekcí, kde dochází, především k posílení a protažení svalstva. Na lekcích se v Jinových ásánách zůstává až několik minut, během kterých nastupuje účinek pozic.Praktikování ásán je převážně v sedě a v leže.

Jóga pro seniory

Je vhodná pro všechny, kteří jsou aktivní, i pro Ty, kteří nejsou aktivní a chtějí cvičit. Lekce je vedena v klidném tempu a vždy se cvičí s ohledem k potřebám každého klienta. Cvičení je šetrné k pohybovému aparátu, využívá vhodné jógové pozice, zdravotní cviky, dechové a relaxační techniky. Každý cvičí dle svých možností. Jóga pro seniory je ideální cestou, jak zlepšit své fyzické zdraví a vyladit i svou mysl do psychické pohody.

Dětská jóga školáci / předškoláci

Předplacená lekce dětské jógy (nutno zaplatit celý kurz). Dětská jóga je především zábava! Nečekejte dlouhé výdrže v ásanách, klidné tempo a nudu. Dětská jóga se od lekce pro dospělé liší dynamikou, motivací i energií. Mají prostor pro to si zadivočit i odpočinout. Prostřednictvím různých her se děti učí vnímat své tělo i pocity. Děti se učí pozice pomocí říkanek, písniček a příběhů, vše nenásilnou formou. Pomocí hravých dechových cvičení si osvojují správné dechové návyky. Děti se učí poznávat své tělo i svůj vnitřní svět.

Jemná jóga

Jemná jóga Je vedena v klidnějším tempu na vlně dechu. Na jednotlivé ásany, které se v lekci objevují, je kladen důraz na správné technické provedení a následné uvolnění v pozici pomocí vědomého dechu. Lekce je vhodná jak pro začátečníky, kteří si chtějí ukotvit od počátku praxi pozic s ohledem na zásady zdravého pohybu, ale stejně tak i pro pokročilé, kteří si chtějí osvěžit a prohloubit své znalosti a praxi jógy. Při jemné józe se postupně snažíme ovládnout delší výdrž v pozicích, v různých variantách a náročnostech. Naše tělo se tak stává silnějším a pružnějším. Dále sledujeme dech pomocí kterého zklidňujeme mysl.

Maminky s dětmi

!!! LEKCE NENÍ VHODNÁ PRO TĚHOTNÉ !!!

Dětská jóga teens - dívky

Vinyasa jóga

Je pomalejší a méně intenzivní verzí power jógy. Hlavní roli zde hraje dech. Cvičíte v jeho rytmu a necháváte se jím volně unášet z pozice do pozice. Napomáhá rozproudit energii, lymfu a krev v našem těle. Díky dynamičtějšímu tempu dochází k prohřátí a zpevnění celého těla. To má za následek efektivnější vylučování toxinů. Základem je pozdrav slunci, který je následně doplněn dalšími pozicemi. Je vhodná jak pro ty, kdo s jógou začínají, tak pro zkušené jogíny.

Jóga pro na-stávající maminky

Jóga pro těhotné a poporodní jóga pro maminky s miminky Maminky přijďte podpořit regeneraci a rekonvalescenci svého těla po porodu pomocí jógy. Jemnost poporodní jógy napomáhá tělu vrátit se do normálu, naladit se na miminko a co nejvíce zpříjemnit začátek nové životní etapy. Přínos poporodní jógy - Posílení pánevního dna - Zpevnění středu těla a bříška - Odstranění bolestí zad - Napomáhá správnému držení těla - Podpora správného dýchání - Zlepšení laktace - Odstranění pocitů únavy - Relaxace ( proti poporodním depresím) - Vyladění se s miminkem Vhodné nastávající maminky od 2. trimestru a pro stávající maminky po šestinedělí po přirozeném porodu i SC až do 6 měsíců po porodu. NA LEKCI MOHOU I TĚHOTNÉ S DĚTMI DO 3LET

Onko jóga

.....ONKO JÓGA..... rádi bychom Vám představili novou lekci, která bude věnovaná lidem s onkologickým onemocněním. Jóga svým přístupem a filozofií nabízí cestu každému. Snažíme se být Vaším průvodcem. Nabízíme cesty přes fyzické tělo po jemné spirituální poznávání. Onko jóga otevírá možnost i těm, kteří si prožívají nelehké období s tísnivými pocity. Lekci povedeme s laskavostí a ohleduplností k Vašim potřebám. Citlivostí pohladíme nejen tělo, ale hlavně srdce. Hlavní náplní bude to, že vy nás povedete. Vaše hranice budou vzájemným poznáním nových krajin, které dodají sílu, pozmění hodnoty a podpoří víru s nadějí. Každé úterý od 10h. Pro konzultaci můžete volat na tel. 777553115 nebo psát na mail: romibauerova@seznam.cz ?

Individuální lekce – Adjustement training (asistence v ásánách)

Pokud hledáte individuální přístup, můžete využít možnost soukromých lekcí. Vhodné i pro všechny, kteří si nejsou jisti a mají spousty otázek, na které se stydí zeptat.